Monday 15 August 2011

My Gaget & Passionate

Sejak meletakkan diri sebagai photografer  sejak beberapa tahun yang lalu dan meminati konsep fine art dan nature saya terus mencari sebuah luahan yang tersembunyi.

Visual abstrak wajah-wajah sebagai konsep persembahan…. eye of seeing menjadi salah satu halangan untuk terus karya dan kadang kala saya gagal…

Tapi, saya mudah tertarik dengan warna merah dan biru. Akibatnya, banyak karya-karya (gambar) saya mewarnai warna yang sebegitu mungkin terpengaruh dengan jiwa ketenteraan yang sebati….

Saya cuba untuk menonjolkan kesan emosi warna dan kesederhanaan komposisi untuk menjemput penonton untuk berkomunikasi dan berdailog. Matlamat saya adalah untuk meluahkan kejadian keindahan wajah-wajah alam tanpa menjemputnya hadir disitu.
Directionnya….. ingin terus Berjaya Dalam Perniagaan FOTOGRAFI.

Terima kasih kerana membenarkan saya untuk berkongsi idea dan kritikan amat dialukan. Terima kasih.

No comments:

Post a Comment